woensdag, maart 6

delen met elkaar vinden wij toch allemaal fijn.....!?

En dan krijg je op 'n dag een reactie van ene zekere Sigi......die mijn kleine keukentje zo leuk vind..

En dan wil ik natuurlijk ook graag weten wie is Sigi?

En dan kom ik er binnen enkele minuten al achter na enkele posten gelezen te hebben dat wij wel iets gemeen hebben......blauw-schelpen-stenen-zee-haventjes-bootjes etc. niet vreemd eigenlijk want Sigi woont op het mooie eiland Poel in de Oostzee en heeft oog voor mooie onderwerpen en details.

Jullie zullen begrijpen dat mijn belangstelling gewekt was en ben haar gaan volgen,haar eerste zie ik....

En dan lees ik na deze eerste korte  kennismaking dat Sigi speciaal voor mij foto's neemt in de haven van Kichdorf  van bootjes met de  kleur blauw waar ik zó dol op ben en plaatst die in een blogpost, zo lief.


Wil je ook eens een kijkje nemen op het mooie blog van:  STRANDSIGI

altijd leuk  wanneer je een weblog kunt delen,volgers krijgt die zich interesseren en van tijd tot tijd reactie achterlaten.......toch?!

Fijn dag en lieve groeten!!
Ger
♥♥♥



24 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je haar gevonden hebt en er zoveel in herkent. Dat is toch wel het mooie en bijzonder van bloggen: de contacten met vrouwen die allemaal een passie hebben en dat graag met elkaar willen delen.

    Een fijne dag Ger! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt wel Griekenland.
    Wat leuk dat er via een keukentje contact is, en helemaal leuk dat ze speciaal voor jouw foto's maakt.
    Ga zeker even op haar blog kijken.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik had gedacht dat je het niet vindt :))) Mooi, dat je het leuk vondt :)
    Groetjes Sigi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ger dat jij ons op dit blog attendeert. Prachtig al dat blauw en het is toch wel heel bijzonder om de dingen te delen. Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren...ik ben ook heel erg van het blauw. Hier wordt je toch ook helemaal blij van!

    Fijne avond,
    groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ger, wat leuk om zo met iemand in contact te komen, ik ben ook even wezen kijken op haar blog. En hiervoor nog nooit van Poel gehoord maar ziet er prachtig uit allemaal. We zoeken nog iets leuks misschien eens ff verder Google.
    Ik hoop dat alles goed met jullie gaat, een poosje geleden stond je favoriete B&B bij ons in krant moest gelijk aan je denken, erg leuk artikel en een leuke foto met al de tulpen al volop in bloei, dat gaat nog ff duren maar het zag er gezellig uit. Ik wens je een fijne avond, lieve groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Grappig dat we via blogland "langs" kunnen gaan bij elkaar zonder de deur uit te hoeven......
    liefs Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ger,
    Nou dat lijkt me zeker de moeite waard om eens even te kijken. Vooral als zij zo lief is om speciaal voor jou foto's te maken en in een blogje te zetten... Blauw is gewoon ook erg mooi!!
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tref zeg dat je elkaar dan vindt..en dan die foto's..heel mooi en dat blauw doet echt Grieks aan.

    Lieve groetjes en ik ga even een kijkje nemen bij haar,

    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Ger, wat lief dat Sigi speciaal foto's voor jou heeft gemaakt. Als ik die foto's zie, dan zou ik me ook bijna in Griekenland wanen. Leuk zoals contacten soms ontstaan.
    Lieve groet en nog een gezellige avond! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Ger,
    Inderdaad heel speciaal dat ze voor jou die mooie foto's heeft gemaakt! Ik krijg er een vakantiegevoel van!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kleur blauw, hier wordt een mens vrolijk van en het geeft zo'n heerlijk zomers gevoel!
    Wat ontzettend leuk dat Sigi speciaal voor jou deze mooie foto's maakte, het bloggen blijft bijzonder!
    Ik ga even lekker neuzen op haar blog.

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zeg. Zo zie je maar weer. Het is wel heel speciaal als iemand een foto voor jou maakt. Ik heb al even door gelinkt naar haar site.
    Weer een leuke blog in blogland.

    lieve groet Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Ger,

    Wat leuk om op deze manier een geestverwant te "ontmoeten". Ik herken dat wel. Ook al heb je elkaar nooit gezien, je deelt iets gemeenschappelijks met elkaar en dat geeft een bijzondere band.
    Er wordt nog wel eens wat laatdunkend gedaan over social media, maar dit bewijst toch maar weer dat je zo ook vrienden kunt maken.
    Veel plezier samen!

    Hartelijke groet,

    Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Ger,
    oooh eerst even zeggen dat je een heerlijk keukentje heb! wil er zo wel aanschuiven hoor gezellig bibs aan bibs! hihihih
    en nu even kijken naar jou gevonden blogster. Kom de laatste tijd niet meer zoveel aan bloggen toe en dat vind ik eigenlijk wel jammer. Te veel veranderingen hier op het werk prive en bij dochterlief. nou ja de rust zal wel weer eens wederkeren hoop ik!
    Nu even een bakkie van jou versterkende soepje!
    fijne dag en dikke knuffel
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is het toch bijzonder dat je door het bloggen zoveel leuke mensen 'ontmoet'. Mensen die allemaal een passie hebben en soms heb je opeens een klik.
    Wat lief dat zij helemaal speciaal voor jou mooie foto's heeft gemaakt en dat jij haar nu in het zonnetje zet. Ik ga straks even op haar blog een kijkje nemen.
    Ik wens je alvast een fijne avond lieve Ger.
    Een Voorjaarsgroet van Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Ger, het zonnetje erbij en dan lijkt het zelfs een beetje Grieks. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie hè, dat diepe blauw! Van zulke blogcontacten wordt je toch helemaal blij?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat komt toch helemaal in jou straatje, Ger.
    De prachtige Griekse blauwe kleur, mooi voor jou op de foto gezet, erg lief.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie frisse kleuren! De blogwereld blijft toch een bijzondere wereld waarin je elke keer weer nieuwe mensen ontmoet.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat bijzonder he dat je zulke leuke mensen ontmoet op de blog. Wat lief dat zij speciaal voor jou zulke mooie foto's heeft gemaakt. Ik ga ook even bij haar kijken.
    Ik wens je een heel fijn weekend, Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ga meteen kijken, kan wel wat vrolijke foto's gebruiken ;)

    lieffs
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Ger,
    Dit had ik niet gelezen; erg warm geschreven en móói met je blauwe lievelingskleur.
    Zeg, deze link wil ik ook graag met je delen: http://travel.nytimes.com/2013/02/24/travel/in-northern-germany-a-robust-tea-culture.html?_r=1&

    Lieve groetjes,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk! Dat vind ik zo mooi...het zijn net onverwachte ontmoetingen. Wat lief dat ze speciaal de foto's voor jou heeft genomen...

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen


Altijd leuk wanneer je na het lezen van mijn blogpost een reactie achterlaat
Powered By Blogger
Related Posts with Thumbnails

Auteursrechtelijk beschermd

Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hoorn Des Overvloeds is het pertinent niet toegestaan om foto's en /of teksten of onderdelen van mijn blog te gebruiken voor privé en /of zakelijke doeleinden in welke vorm of hoedanigheid dan ook.
Bij constatering van welk gebruik dan ook zal aangifte worden gedaan.
Tevens zal een procedure worden gestart om de kosten te verhalen die hierop van toepassing zijn uit hoofde van de auteurswet.